namastee.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

peter en ria

Mark Haagen

Heel veel succes Peter en Ria, en nog belangrijker, Heel veel pleizier.

Mark

Nico de Leeuw

Heel veel succes met de voorbereiding van jullie grote reis met een missie.

"We worden alleen oud als we afscheid nemen van onze idealen". Uit: Leven is nu, Anselm Grun

sas

Fijn! Het begin is begonnen.

San

It giet oan!

margot

smul alvast van zoveel avonturen, die jullie te wachten staan. En de grootse cultuurshock, waar je je eigenlijk niet op kunt voorbereiden, het overkomt je gewoon, lieve groeten Margot

Alisia

Ben heel benieuwd naar al die mooie verhalen!

Olaf

Goed dat we op deze manier kunnen meegenieten van jullie ervaringen. De webpagina staat in m'n "Favorieten"...

Yolande

Zo reizen wij graag met jullie mee.
Alle goeds van
Albert en Yolande

Sylvia de La-Jo.

In stilte bij de kern van jullie zijn zijn. Zonder het weten te willen weten Je te laten voeren op de rivier van verbondenheid en groei. Gevoed door échte wijsheid Gedachteloos stromend' (Uit: De natuur zijn wij. Lisette Bastiaansen )

Ina

Ria en Peter,
Zo een nieuw begin!!
Herinner je gisteren ,droom over morgen ,leef vandaag.
Dit weten jullie al denk ik.Heel veel plezier.
Heel veel lieve groeten,Ina en Han

Carijn & Hilde

Wat fantastisch allemaal. We zijn zo benieuwd welke bijzondere verhalen deze website gaan vullen! Geniet van alles wat er op jullie pad komt. Het komt zoals het komen moet!

Namasté Hilde & Carijn