namastee.reismee.nl

tja

- samen met heel Nijverdal 65 worden! het zal je maar gebeuren,en dan ook nogmet zijn allen'O, sterre der zee' uitvolleborsten (is het werkwoord), nostalgie van de bovenste plank en we reden dus, ondanks die gure wind, met een warm gevoel (sorry, maar het was ook letterlijkzo) terug

- iedereen heeft ondertussen een uitnodiging voor het log ontvangen; mochten we toch iemand zijn vergeten, mocht een onuitgenodigde er naar vragen: www.namastee.reismee.nl dus

- de stand is ondertussen€ 2245,-, deze week kan nog ....

- net terug van een bruiloft, die niet voor niets in Limburg plaats vond: Bourgondisch, op alle mogelijke manieren, vanaf begin tot eind van alles en iedereengenoten, zeker vande Canadese delegatie, maar het meest van de twee 'organisatoren', die weten dat ze een speciaal plekje in onze reistassen hebben

-twort nu dus serieus: de koelkast is bijna leeg, we hebben nog een paar dagen voor kopiëren van paspoorten e.d., de laatste was, pakken en onszelf, do. dusdigitaal boarden, vr. rijden we met Sander en Linda naar Schiphol

- das waar ook, een aantal mensen belde met de vraag of we het prijs stelden dat men ons uitwoof, nutuurluk maar .... wezijn geen Nederlands elftal, gaan niet weer voor een jaar weg, iedereen kan het verhaal (bijna) elke week volgen .... zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, gingen en gaan we ervanuit dat we rustig met zijn zesjes koffie kunnen drinken en daarna zonder ophef langs de douanemensenmogen lopen, je kunt die vrije morgen beter besteden en, als we terug zijn, is er meer dan genoeg tijd over

- naar Schiphol dus en daarhebben Saskia en Lambert de koffie al klaar

- za. tegen 10 u. 's avonds landen we in Katmandu (moeten 10 uur wachten in Hong Kong), worden opgehaald, weten al wat we dan gaan bekijken (in ieder geval de Ganesha-tempel, Joke en Bert, want daar moeten wede godheid iets aanbieden, dat doet iedereen aan het begin van een grote reis) en reizen dan op 01-03 met de bus naar Pokhara (duurt zo'n 6 tot 8 uur, volgens de Lonely Planet en Hilde en Carijn maar dur is een lunchpauze en zo'n eerste kennismaking met het land willen we onszelf niet ontzeggen), Visma staat bij de bushalte te wachten en dan gaan we aan het werk

- voor de volledigheid: eind maart twee weken door Nepal (met o.a. een bezoek aan Lumbini, de geboorteplaats van prins Siddharta, later Boeddha) en nog een paar dagen Katmandu (dan hebben we ook tijd om o.a. de Swayambunath te bezoeken maar ook om samen met Shiva Dhakal, agent van Royal Mountain Travel, het visum voor Tibet te regelen, nee, dat laatste kandus alleen maar ter plekke), dan dus 8 dagen Tibet (nog geen tegenbericht ontvangen tot nu toe) en vanuit Lhasa naar Brisbane, samen met Peters zus en man naar Melbourne om Peters broer en gezin tegen te komen, dan de oversteek naar Nieuw Zeeland maar dan ist ondertussen al 01-05 en hebben we dus genoeg tijd en gelegenheid gehad onzereis daar te plannen,sowieso,de 'reisbeschrijving'van Kim zit voorin het boek dus zo moeilijkzal dat ook niet worden

- sommigen raakten een beetje de weg kwijt, vandaar

- tot volgende week in Katmandu

-NAMASTE

Ria en Peter.

Anneke

Ria en Peter wij blijven jullie op de voet volgen natuurlijk. Wensen je in ieder geval alvast een hele goeie reis en dat alles in goede gezondheid en en zonder te veel problemen mag verlopen .Heel veel plezier op jullie avontuur.Geniet er van!!!

sas

Spannond! Veel oefenen maar met de nieuwe smart phone en fotocamera, verder regelt alles zich nu wel vanzelf. Geniet van de voorpret!

margot

zo te lezen kan het nu wel wezen, goed voorbereid op pad lijkt me. Ik wens jullie ontzettend veel genieten, opsnuiven en bewonderen van al dat andere, bijzondere. Ik volg jullie op de voet en zal zeker heel wat bekende gezichten herkennen, geef de Namaste-family heel veel warme oerhollandse knuffels, en..Namasté lieve groeten Margot

Heidi

"nam (buigen) betekenis namasté "ik buig voor jou"

Beste Peter en Ria,

Ik maak een diepe buiging en dit niet om een gevallen iets op te rapen. Ik heb groot respect voor jullie bijzondere uitdaging !
Wie weet, als jullie terug zijn heeft België een regering.
Dit is niet belangrijk, wel dat we eindelijk es een wereldrecord bezitten. (btje zwarte humor)
Heel veel succes en sterkte in het bereiken van jullie doel.
Veilige reis.
Steunende warme groet, Heidi.

Paul Evers

Het is bijna zover: een fantastische reis en een behouden terugkeer toegewenst!

Kees Vanwesenbeek

Peter en Ria,

Het moment van vertrek komt dichterbij. De nieuwe ervaringen komen dan vanzelf mee. We wensen jullie heel veel goeds dat voort mag komen uit je namasté.
Een goede en voorspoedige reis gewenst.
kees en dini.

Marja Aalpoel

Hoi Peter en Ria,

Wij wensen jullie ontzettend veel Geluk en Gezondheid tijdens deze "Droomreis". Want dat is ut!
Peter zoals jij alles beschrijft, in één woord "WAUW"!
Nu nog maar een paar daagjes en dan... maak jullie borst maar nat, fototoestel en camera op scherp en gaan met die banaan! Dat jullie goed voorbereid zijn is overduidelijk. Enn.. er zal onderweg vast wel iets onverwachts om de hoek komen kijken. Ook leuk toch?
Wat een mooi geldbedrag hebben jullie al bij elkaar.
Jullie "Doel" kan zeker niet mislukken en dat het een prachtig avontuur zal worden weten wij nu al zeker!
Pas goed op jezelf en elkaar!

Liefs en een dikke xxx Marja
enn.... een stevige mannenknuffel van
de 3 mannen: Jasper, Matthijs en Gerrit.

Carol Hessels

Peter, ik kan me helemaal voorstellen dat jij bij "O sterre der zee" uit volle borst hebt meegezongen. Hadden we die melodieën ook bij examencabaret moeten gebruiken? Dan was jij helemaal uit je dak gegaan!

Sander

nog 3 nachtjes slapen...

Simon-Peter

Kan me voorstellen dat bij al die bijzondere grote plannen de doodgewone dingen ff niet zo belangrijk lijken en misschien over het hoof gezien worden.... dus vergeten jullie niet die schone onderbroek mee te nemen..... :-)

Heel veel genieten, heel veel zien en heel veel doen,..... dan genieten Alice en ik stiekem mee

Enjoy and get it on

Alisia Willems :)

Namaste!
Aangezien jullie al de hort op zijn vanavond maar een digitale groet. Wij wensen jullie enorm veel plezier en geluk in Nepal en Oceanie. Mocht er zich onverhoopt toch een lichamelijk ongemak voordoen, dan kan Paul dokter Paul(achternaam) aanraden (Lakeside, Pokhara). En er komt uiteraard nog een bijdrage aan van de lieve gasten van ons feest. Bon voyage!

Tink

Jaja, bijna dus! Heel veel mooie ervaringen en liefs, dit kan niet anders dan een geweldige ervaring worden (is het al toch?)!!! En ik pas uiteraard op Sas ;-) Liefs Tink

rients Anneke Hettinga

bon voyage

Leni Overweg

Ik wens jullie een heel fijne tijd toe! Veel knuffels voor al die kinderen ,waar jullie je voor in gaan zetten! GEWELDIG.We blijven zeker op de hoogte van wat jullie allemaal doen. Goede reis en veel liefs.

Harold en debbie

Hoihoi,
hele goede reis en vooral heel veel plezier. We lezen de verhalen erg graag. Blijf lekker door vertellen. Maak mooie herinneringen!!
Dikke knuffel,
Harold, Debbie en Bo

Lyanne

Een hele fijne reis, geniet er van
Groeten,
Lyanne

Gerda

Lieve Peter en Ria,
Geniet, zing, huil lach en bewonder!
Gerda

Nico en Els

Hai Peter en Ria,

Afgelopen donderdag hebben wij jullie op de valreep, na een week Rome, nog per telefoon geprobeerd jullie de mooiste reis van de wereld te wensen. Bij deze dan nogmaals. Geniet van die volkomen andere wereld.

Liefs Els en Nico